Význam použitých zkratek:
|
LN
|
Lehká nákladní vozidla (užitečná hmotnost do 3,5 t) bez přívěsů i s přívěsy
|
SN
|
Střední nákladní vozidla (užitečná hmotnost 3,5 – 10t) bez přívěsů
|
SNP
|
Střední nákladní vozidla (užitečná hmotnost 3,5 – 10t) s přívěsy
|
TN
|
Těžká nákladní vozidla (užitečná hmotnost nad 10t) bez přívěsů
|
TNP
|
Těžká nákladní vozidla (užitečná hmotnost nad 10t) s přívěsy
|
NSN
|
Návěsové soupravy nákladních vozidel
|
A
|
Autobusy
|
AK
|
Autobusy kloubové
|
TR
|
Traktory bez přívěsů
|
TRP
|
Traktory s přívěsy
|
TV
|
Těžká motorová vozidla celkem
|
O
|
Osobní a dodávková vozidla bez přívěsů i s přívěsy
|
M
|
Jednostopá motorová vozidla
|
SV
|
Všechna motorová vozidla celkem (součet vozidel)
|
TNV
|
Těžká nákladní vozidla
(0,1.LN+0,9.SN+1,9.SNP+TN+2,0.TNP+2,3.NSN+A+AK)
|
PS
|
Poměr intenzit protisměrných dopravních proudů v nedělní (odpolední) návratové špičce
|
ALFA, BETA
|
Ukazatele variací silniční dopravy
ALFA – poměr intenzity v letní neděli k celoročnímu průměru [-]
BETA – poměr intenzity v letním pracovním dnu k celoročnímu průměru [-]
|
GAMA
|
ALFA/BETA [-]
|
C
|
Cyklisté [cyklo/den]
|
Výpočty podle metodiky CSD 2010 (nákladní souprava je za jedno vozidlo)
|
Hluk:
|
|
OA
|
O+M
|
NA
|
LN+SN+TN+A+AK+TR+TRP
|
NS
|
SNP+TNP+NSN
|
|
|
Emise:
|
|
OA
|
O+M
|
LNA
|
LN
|
TNA
|
SN+TN+TR+TRP
|
NS
|
SNP+TNP+NSN
|
BUS
|
A+AK
|